Veelgestelde Vragen

Olympic Hotel Amsterdam

Credit card garantie

Het Olympic Hotel Amsterdam heeft credit card details nodig om uw reservering te kunnen garanderen. De credit card die u gebruikt moet van u zelf zijn of moet wettelijk geautoriseerd zijn door de eigenaar. Uw credit card informatie wordt direct versleuteld naar het Olympic Hotel Amsterdam verstuurd. Als u een reservering maakt, sluit u automatisch een overeenkomst af met het Olympic Hotel Amsterdam. Wij zullen uw credit card niet belasten, daar u voor uw verblijf kunt betalen tijdens check-in bij het hotel. Er wordt wel een autorisatie op de credit card gemaakt, zoals vermeld in de huisregels. Non-refundable reserveringen zullen wel direct worden belast op uw credit card. 

Borg

Een borg van €250 is verplicht bij een aankomst. Wij zullen dit bedrag autoriseren op uw credit card. Op het moment dat u uitcheckt wordt dit gereserveerde bedrag weer van uw credit card afgehaald, na controle op eventuele schade aan de accommodatie.

Voorwaarden voor annuleringen en no-shows

Als u annuleert binnen het annuleringsbeleid van het hotel, is de annulering kosteloos. Let op: dit annuleringsbeleid geldt niet voor een geboekte kamer met een non-refundable tarief. Wij raden u aan om het annuleringsbeleid van het hotel zorgvuldig te lezen.


Annuleringsbeleid (flexible rate): annuleren zonder kosten is mogelijk tot 18:00 uur op de dag van aankomst. In geval van No Show zal de eerste nacht in rekening gebracht worden. Het hotel houdt uw kamerreservering vast tot 12:00 uur 's middags op de dag na uw geplande aankomst, hierna wordt de reservering vrijgegeven.

Luchthaven Schiphol naar het hotel

Wij adviseren u om buslijn 397 richting Leidseplein te nemen vanaf Schiphol. Uitstappen bij de halte Amstelveenseweg, vanaf daar is het het hotel op 7 minuten loopafstand. Een andere optie is uiteraard om een taxi te nemen.

Parkeeropties

Wij hebben een parkeergarage beschikbaar op de eerste verdieping van het hotel. U kunt deze inrijden aan de rechterzijde van het hotel. Wij nemen geen reserveringen aan voor onze parkeergarage, aangezien we beperkte beschikbaarheid hebben. Bij het uitrijden heeft u een code nodig die u kunt afhalen bij de receptie. Er zijn kosten verbonden aan het parkeren in onze parkeergarage.

Reserveren van een kamer

Om een kamer te reserveren kunt u via de beschikbaarheidstool checken of er beschikbaarheid is, indien u akkoord bent met de prijs selecteert u de kamer, het tarieftype en selecteert u boek nu. U komt nu in de samenvatting en indien alles naar wens is klikt u op ga verder, u vult uw gegevens en credit card gegevens in, vinkt de voorwaarden aan en klikt op ga verder. U ontvangt automatisch een bevestiging. Enkele dagen voor aankomst ontvangt u van ons een email on een online check-in te doen, hier kunt u uw betaling voltooien.

Tevens kunt u direct bij ons boeken via email/telefoon of chat

Pakketten

Graag willen wij u erop attenderen dat wij geen pakketten voor gasten in ontvangst nemen.

Indien u een pakket wilt versturen raden wij u aan om een pick-up point in de buurt te zoeken, en hier uw pakket naartoe te sturen.

Gevonden voorwerpen

Ben je iets verloren in het Olympic Hotel tijdens je verblijf? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Het Olympic Hotel bewaart gevonden voorwerpen 2 weken. Na 2 weken worden de spullen weggedaan. Voor het verzenden van gevonden voorwerpen maken wij gebruik van Deliverback.